sobota, 23 marca 2013

Nowe produkty w Familo

W ciągu tego miesiąca, w Familo przybyło wiele nowych produktów. Był tydzień, że codziennie dodawane było po kilka rzeczy. Jest to dobra nowina dla osób, które uważały, że mają problem ze znalezieniem w Familo czegoś dla siebie. Myślę, że teraz już nikt tak nie powie. Asortyment Familo przekracza ponad 1000 produktów, zarówno z działu spożywczego jak i artykułów chemicznych i przemysłowych. Ceny są atrakcyjne, a codziennie można znaleźć nowe promocje. 
Oczywiście to nie koniec, cały czas asortyment zgodnie z planem będzie się poszerzał.

Poniżej przedstawię kilka przykładowych, nowych produktów z tego miesiąca.













To tylko malutka część tego co doszło do możliwości zakupowych w Familo.

Jeżeli chcesz poznać inne nowe produkty, zobaczyć jakie są ich ceny lub dokonać zakupu, wejdź do sklepu i dokonaj darmowej rejestracji, ciesząc się rabatami uzyskanymi w Familo.



22 komentarze:

  1. Aż mi slinka leci na tą czekoladę xd ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka czekolada jest bardzo niezdrowa, nie polecam. :]

    kredyt hipoteczny łódź

    OdpowiedzUsuń
  3. O Familo dowiedziałem się z tego bloga. Nie wiem dlaczego nigdy wcześniej nie spotkałem się z tym sklepem.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo wyczerpujące informacje dzieki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od zawsze używałam tych kosmetyków i oceniam 9/10 !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile można zarobić na takich produktach w przeciągu miesiąca? Chodzi oczywiście o "pracę" na cały etat, zajmując się dystrybucją tych produktów?

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę super blog. Zrobił na mnie ogromne wrażenie. Każdy Twój wpis jest bardzo interesujący, więc mam nadzieje, że dodasz coś jeszcze o tej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe informacje. Czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite informacje. Uwielbiam wchodzić na Twojego bloga, poniważ posiadasz mnóstwo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka wiedza przyda mi się na pewno. Każdy Twój artykuł jest ciekawy i posiada mnóstwo przydatnej wiedzy. Dlatego też liczę na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie tu u Ciebie! blog warty polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy i interesujący wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wiele tutaj ciekawych wpisów! polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego i fajnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gabriel3318725 maja 2022 21:43

    Taka wiedza może mi się przydać.
    ______________
    angielski dla małych dzieci łódź

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń