niedziela, 17 marca 2013

Familo

Pisałem już wiele o Familo, w różnych postach. Jednak dla osoby, która chciałaby potraktować Familo bardziej poważnie, nie tylko jako sklep, ale także jako biznes i źródło dochodu, mogą być przydatne jeszcze inne informacje. Bez ogólników, lecz konkretne dane o tej firmie.  


Siedziba: Gorzewo 60A
09-200 Sierpc
Tel. 606 141 973  (w godzinach 10:00 - 16:00):
e-mail do biura: biuro@familo.com
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy

KRS 0000422290
NIP 776-16-98-489
REGON 146151734

Jeżeli ktoś chciałby złożyć reklamacje, np. gdy nadesłany produkt uległ zniszczeniu podczas transportu można wysłać reklamacje na :

Jak każda firma tak i Familo posiada wielu pracowników lub wspólników pełniących różne funkcje. 
Dokładnie opisane imiona i nazwiska osób wchodzących w skład zarządu można przeczytać w tym miejscu  

Teraz kilka pytań i odpowiedzi, które mogą być często zadawane:

-Kto może zapisać się do Familo? 
"Do Familo może zapisać się każdy, kto posiada numer PESEL i ukończył 18 lat oraz wszystkie podmioty gospodarcze i instytucje, które posiadają numer NIP."

-Czy w trakcie rejestracji potrzebne są jakieś dokmunety?
"W trakcie rejestracji nie są wymagane żadne dokumenty."

-Jakie są koszty zapisu do Familo?
"Do Familo rejestrujesz się za darmo."


-Czy wstępując do Familo jestem do czegoś zobowiązany?
"Nie jesteś do niczego zobowiązany."

-Jak usunąć konto Familo?
"Wysyłając drogą e-mailową lub listownie oświadczenie o rezygnacji. Konto w Familo w przypadku braku aktywności przez okres 2 miesięcy jest usuwane automatycznie. Natomiast ponowna rejestracja może nastąpić po upływie 6-cio miesięcznej karencji."

-Czy można być jednocześnie w Familo i innych programach?
"Ze strony Familo nie ma żadnych obostrzeń w tej sprawie, natomiast występują takowe w wielu innych systemach. Dobrze jest się zapoznać z warunkami umów innych firm, do których jest się już zapisanym."

-Kiedy i jakie dokumenty powinna dostarczyć osoba fizyczna?
"W przypadku rejestracji na podstawie numeru PESEL nie ma potrzeby dostarczać dokumentów, dopóki osoba nie zdecyduje się na wypłacenie pieniędzy przelewem lub przekazem pocztowym. W takiej sytuacji będzie konieczne zawarcie umowy cywilno-prawnej, do której załącznikiem powinien być przekreślony skan dowodu osobistego lub dane zawarte w dowodzie spisane i poświadczone notarialnie. Taki zestaw dokumentów będzie konieczny przed dokonaniem wypłaty."

-Kiedy i jakie dokumenty powinna dostarczyć firma?
"W związku z formą rozliczenia zawieramy umowę z firmą, na podstawie której Familo Sp. z o. o. będzie wystawiała faktury w imieniu firmy za usługi marketingowe z oddzielną numeracją i jednocześnie dokonywała wypłat na konto danej firmy. W takiej sytuacji potrzebna jest kopia wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej ew. numer nadania CEIDG lub wypisu KRS, a także kopia nadania numeru NIP i Regon poświadczającego dane firmy."

-Czy jest planowane aby w sklepie Familo, można było kupić wszystko?
"Nasz Marketing opiera się na dywersyfikacji asortymentu, ale nie na dużej wewnętrznej konkurencji w grupach towarowych. Oznacza to, że na przykład nie będziemy oferowali wszystkich szamponów do włosów dostępnych na rynku, a jedynie kilka wybranych, ponieważ tylko w takiej sytuacji możemy uzyskać ceny, które będą mogły zasilić system premiowy i pokryć koszty dostawy."

-Jak często mogę składać zamówienie?
"Zamówienia możesz składać tak często, jak tylko zechcesz."

-Jak mogę złożyć reklamację?
"Reklamację możesz złożyć najpóźniej 10-go dnia od daty odebrania przesyłki, informując Familo o tym fakcie drogą e-mailową: reklamacje@familo.com."

-Jak otrzymamy uszkodzony produkt, jak należy postąpić, aby otrzymać nowy, dobry lub zwrot pieniędzy?
"Sugerujemy, aby każdą przesyłkę sprawdzać w obecności kuriera, zwłaszcza jeśli stan przesyłki budzi jakiekolwiek wątpliwości. W przypadku uszkodzenia zawartości należy spisać protokół z kurierem, w którym będą informacje określające co zostało zniszczone. Należy wysłać e-mail na adres reklamacje@familo.com wraz z zeskanowanym protokołem oraz opisać w nim uszkodzenie. Firma niezwłocznie rozpatrzy reklamację i skontaktuje się telefonicznie."

-Jak mogę dokonywać wypłaty mojej premii?
"Wypłata premii następować będzie poprzez złożenie dyspozycji przelewu dostępnej kwoty na Twoje konto."

-Kiedy otrzymam premię miesięczną?
"Premie naliczane są po zamknięciu miesięcznego okresu rozliczeniowego, maksymalnie do 10 dnia kolejnego miesiąca."


Jeżeli masz jakieś inne pytania to napisz je w komentarzu lub  wyślij na adres mailowy: zarabiamyzfamilo@gmail.com 







11 komentarzy:

  1. To był bardzo fajny projekt, szkoda że już nie aktualny.

    Opinie o hotelach

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czytać takie wątki! miło spędzam czas na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  6. warto było zajrzec na tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Informacje na pewno mi się przydadzą więc liczę, że będzie kolejny wpis tak samo ciekawy jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog aż zachęca żeby skorzystać z porad.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń