środa, 26 czerwca 2013

Nadchodzą zmiany w Familo!

Po dłuższej przerwie w prowadzeniu tego bloga powracam z dobrą nowiną. Jak można zauważyć po
moich postach przerwa ta trwała ponad miesiąc, jednak moje uczestnictwo w Familo, takiej przerwy nie miało. Systematyczne zakupy pozwoliły mi uzyskać kolejne rabaty.
Lecz nie o tym chciałem pisać. 
Dzisiaj o godzinie 20 odbył się webinar, na którym sam założyciel i szef Familo, jeszcze nieoficjalnie, zapowiedział zmiany w programie marketingowym. Mogę szczerze powiedzieć, że będą to zmiany na lepsze. Wspomogą szybsze uzyskanie swojego celu w tej firmie. Nie będę tutaj dokładnie opisywał tego co usłyszałem. Wszystkie informacje i nowy plan marketingowy, osoby zapisane do Familo otrzymają w chwili, kiedy wszystko będzie dopięte na ostatni guzik.
Jednakże już dziś można powiedzieć, że będzie się działo.

Zapraszam chętnych do darmowej rejestracji. Jak widać firma się rozwija i daje szerokie perspektywy dla swoich partnerów.


64 komentarze:

  1. W końcu może będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jak tam sobie teraz familo radzi, zapowiadalo sie na ciekawy projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze sobie radzi, rzeczywiście jest to interesujący blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na raczej nie bardzo, skoro nie ma wpisów od 2013 :] pozdrawiam.


    adwokat berlin

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się składa, długo czekałem na te zmiany. Wie ktoś może co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś niewiele ci one dały skoro blog i tak jest zawieszony :]

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, blog jest całkowicie zawieszony ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć jakie zmiany będą. Ale blog naprawdę ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny artykuł. Ciekawe informacje, warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś od zawsze wolę unikać takich rzeczy. Nie wierzę, że w ten sposób można zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiany zawsze były i są potrzebne, to one pozwalają "pchnąć" firmę do przodu. Partnerem w Familo warto zostać, można naprawdę zarobić porządne pieniądze :)

    Szukacie dla siebie bloga z ciekawymi treściami? Nic trudnego, podrzucam wam swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog jest naprawdę bardzo ciekawy. Odwiedzam go bardzo często. Jestem pod wrażeniem, że masz taki talent do prowadzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog bardzo fajny, szkoda tylko, że nie pojawiają się nowe posty

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujące informacje zawiera Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na kolejny wpis. Blog jest po prostu genialny. Bardzo często na niego zaglądam i nie mogę doczekać się aż dodasz coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog jest naprawdę bardzo ciekawy. Odwiedzam go bardzo często. Jestem pod wrażeniem, że masz taki talent do prowadzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy blog. Wejdę na niego jeszcze nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog do poczytania w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie tu u Ciebie! blog warty polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka wiedza przyda mi się na pewno. Każdy Twój artykuł jest ciekawy i posiada mnóstwo przydatnej wiedzy. Dlatego też liczę na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten wpis dał mi do myślenia

    OdpowiedzUsuń
  22. Napisałabym, że fajny wpis, ale tego nie zrobię, bo ten wpis to prawdziwa petarda!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy blog. Wejdę na niego jeszcze nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie się czyta twoje wpisy

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne informacje. Na pewno mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wpis, który ma mnóstwo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy blog dający do myślenia. Czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga.
    _____
    https://filcomp.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mogę doczekać się aż dodasz coś nowego tak samo ciekawego jak ten artykuł.
    ____
    https://kredytszczecin.com/kredyt-gotowkowy-szczecin/

    OdpowiedzUsuń
  30. cenne wskazówki na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne informacje. Na pewno mi się przydadzą.
    ____
    https://katalog-24.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Przykuły moją uwagę wpisy, które masz na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy wpis. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Informacje sa genialne i na pewno mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe informacje. Dają do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie artykuły na pewno sposobają się każdemu czytelnikowi.

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę przyznać, że blog jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  38. W szoku jestem, że można tak prowadzić genialnie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  39. Blog jest po prostu genialny gdyż zawiera same przydatne informacje.
    ______________
    darmowy program do faktur online

    OdpowiedzUsuń
  40. Super blog. Bardzo ciekawe artykuły.
    ______________
    prawo pracy kursy online

    OdpowiedzUsuń
  41. Super, że znajdują się tutaj takie informacje.
    ____
    https://sollux.pl/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super, że piszesz na takie tematy.
    _____
    https://femi-love.pl/

    OdpowiedzUsuń
  43. Naprawdę super, że poruszasz takie tematy

    OdpowiedzUsuń
  44. Artykuł bardzo mnie zaciekawił i dał do myślenia.
    ____
    https://portal.forumpraca.pl/zawody/kierownik-biura/

    OdpowiedzUsuń
  45. Blog jest naprawdę fajny. Uwielbiam na niego wchodzić.
    ___________
    Producent mebli na wymiar

    OdpowiedzUsuń