środa, 30 stycznia 2013

Pierwsze zakupy w Familo

W tamtym tygodniu zamówiłem i otrzymałem pierwszą paczkę ze sklepu Familo.
Przed zamówieniem byłem ciekaw, czy wszystko będzie sprawnie zrealizowane. Ile będzie trwała przesyłka? W jakim stanie będą zamówione produkty? Czy w ogóle przyjdą wszystkie produkty?
Takie pytania nasuwają się zawsze, jeżeli coś jest niewypróbowane i nowe.
Dziś po osobistym sprawdzeniu, mogę z czystym sumieniem polecić ten sklep internetowy.

Teraz kilka faktów:
Zamówienie o wartości 205zł złożyłem w środę późnym wieczorem.
Na drugi dzień rano, dostałem wiadomość sms, o przekazaniu paczki kurierowi.
W piątek rano, otrzymałem wiadomość sms, z informacją, że przesyłka jest w moim mieście.
O godz. 10 zadzwonił do mnie kurier, mówiąc, że przesyłka zaraz będzie u mnie.

Tak więc jak widać, szybkość dostarczania przesyłki jest wyśmienita.

Paczka ważyła ok. 17kg
Bezpiecznie zalepiona firmową taśmą i napisem, żeby otworzyć paczkę przy kurierze i sprawdzić zawartość.
Tak to wyglądało:




Po otworzeniu paczki byłem mile zaskoczony. Całość produktów była osłonięta od góry specjalnym zabezpieczeniem, które umożliwiało amortyzacje podczas transportu. Wszystkie szklane i delikatne przedmioty zawinięte zostały w specjalny karton.
Jak więc można się łatwo domyśleć nic nie uległo uszkodzeniu.



Pozostała ostatnia kwestia- czy wszystkie zamówione produkty były w przesyłce?
Oczywiście, tak. W środku była lista zakupów i paragon, co ułatwiło mi sprawdzanie.

Podsumowując, sklep Familo sprawdził się, a ja bez wychodzenia z domu, zrobiłem duże zakupy, które na dodatek całkowicie za darmo zostały dostarczone do mojego mieszkania.
Dodatkowo- za zrobienie zakupów w kwocie powyżej 200zł dostałem bonus cash back, który będę mógł wykorzystać w następnym miesiącu.

Na koniec małe zdjęcie kilku produktów, które zamówiłem:









9 komentarzy:

  1. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ja jeszcze nie miałem okazji tam robić zakupów, ale może kiedyś i ja również się skuszę. Całkiem niedawno również czytałem na stronie https://www.sendit.pl/blog/back-to-school-jak-skompletowac-wyprawke-szkolna-online o tym jak można skompletować wyprawkę szkolną. Co by nie było jest to przecież ważna kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  5. super wpis, bardzo interesujący blog, z pewnością będę częściej wpadać

    OdpowiedzUsuń
  6. O takich rzeczach to nawet jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy tu znajdzie coś dla siebie, polecę tego bloga koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego sklepu aczkolwiek zostałam zachęcona tym wpisem aby zrobić jakieś zakupy.

    OdpowiedzUsuń