czwartek, 17 stycznia 2013

O Blogu i o mnie



Witam, na moim blogu: zarabiamyzfamilo.blogspot.com. W ramach wstępu, chciałbym napisać kilka słów o tym co będę tu zamieszczał.

Opiszę dokładnie czym jest firma Familo i jaki jest jej cel.
Przedstawię możliwości jakie daje nam ta firma.
Opiszę jak my możemy odnaleźć się w tej firmie i co mamy robić, by stworzyć swój dochód.

Moje posty będą przedstawiały realne możliwości zysków, bez ubarwiania faktów i wychwalania rzeczy, które nie są tego warte.

Mam zamiar wspierać Cię swoimi radami i pomagać na każdym etapie pracy z familo. Cały czas zdobywam wiedzę, która pomoże mi generować wysokie dochody i chcę się tą wiedzą dzielić z Tobą. Oczywiście za darmo.


A teraz, może ja napiszę dlaczego zapisałem się do Familo?
 
Od początku, więc zacznę od tego kim jestem.
Jestem studentem (i to dość ciekawego kierunku bo medycyny), który bardzo szanuję swój czas, bo mam go niewiele, a wiem, że w przyszłości będę miał go jeszcze mniej. Jak każdy z nas mam swoje marzenia, mniej lub bardziej realne. Większość z nich wiąże się w pewien sposób z pieniędzmi, a nie ukrywajmy, każdy kto jest studentem domyśli się, że cierpię na ich chroniczny deficyt. Dlatego też przeszukuję Internet w celu znalezienia czegoś co pomogło by mi zarobić, bez zatrudniania się do pracy, tym bardziej, że z moim dotychczasowym wykształceniem nie miałbym za dużego wyboru. Do tego mało kto chciałby zatrudnić studenta, który ma w tygodniu może jeden dzień wolny.
Po długim przeszukiwaniu Internetu odnalazłem Familo.

To właśnie ta firma spełnia wszystkie moje oczekiwane warunki, czyli:

- mała ilość czasu do poświęcenia

- możliwość rozwijania się

- możliwość naprawdę wysokich dochodów

- możliwość współpracy z dużą liczbą osób

- pomoc ze strony innych w czasie rozpoczęcia i dalszej pracy

- brak obowiązku namawiania do kupowania produktów, które ja kupuję po niższej cenie

- i co najważniejsze- wszystko darmowe

Tak, więc rozumiesz już dlaczego ja wstąpiłem do Familo.

Jeżeli i Ty jesteś już członkiem Familo to napisz, proszę w komentarzu dlaczego i po co zdecydowałeś się na włączenie do tego programu.

Zapraszam do czytania kolejnych postów na moim blogu i korzystania z wiedzy w nich zawartej.


11 komentarzy:

  1. Fajny i ciekawy blog do obejrzenia i poczytania w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego czego sie chciałem dowiedzieć jest na tym blogu dziekuje!



    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe inspiracje na tym blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno tak fajnego bloga nie widziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Your car might be stolen if you don't keep this in mind!

    Imagine that your vehicle was taken! When you visit the police, they inquire about a particular "VIN search"

    A VIN decoder: What is it?

    Similar to a passport, the "VIN decoder" allows you to find out when the car was born and who its "parent"( manufacturing plant) is. You can also figure out:

    1.The type of engine

    2.Model of a car

    3.The DMV and the limitations it imposes

    4.The number of drivers in this vehicle

    You will be able to locate the car, and keeping in mind the code ensures your safety. The code can be viewed in the online database. The VIN is situated on various parts of the car to make it harder for thieves to steal, such as the first person's seat on the floor, the frame (often in trucks and SUVs), the spar, and other areas.

    What happens if the VIN is intentionally harmed?

    There are numerous circumstances that can result in VIN damage, but failing to have one will have unpleasant repercussions because it is illegal to intentionally harm a VIN in order to avoid going to jail or the police. You could receive a fine of up to 80,000 rubles and spend two years in prison. You might be stopped by an instructor on the road.

    Conclusion.

    The VIN decoder may help to save your car from theft. But where can you check the car reality? This is why we exist– VIN decoders!

    OdpowiedzUsuń
  7. Чтобы получить возможность управлять погрузчиком, надо пройти специфическое обучение и успешно сдать экзамены, свидетельствующие знания в этой области. Удостоверение тракториста-машиниста выдается в Гостехнадзоре и обязательно для тех, кто планирует работать на специальной технике - https://onpravar.com/spectehnika/pogruzchik

    OdpowiedzUsuń