czwartek, 7 marca 2013

Opinie o Familo- co myślą inni?

Cały czas piszę na swoim blogu o tym co można kupić w Familo, jak tworzyć swój biznes w Familo, jakie są korzyści z uczestnictwa w programie Familo, ale myślę, że wiele osób chciałoby przeczytać również opinie innych. Dlatego też, w tym poście zamieszczam przesłane mi drogą mailową opinie członków mojej struktury. Niech te słowa będą pomocne dla tych, którzy zastanawiają się nad przystąpieniem do programu Familo. 



"Dwukrotnie robiłam zakupy w familo, produkty  
są dobrej jakości , znanych firm i do tego są tańsze
niż w innych sklepach typu drobne sklepy i markety.
Ponadto można też uzyskać rabaty. Ja po pierwszych
zakupach miałam rabatu około 20 zł 
a teraz spodziewam się 30zł. 
Nie muszę tracić czasu na szukanie promocji 
w sklepach ani dźwigać zakupionego towaru.
Towar dostarczy mi kurier, za darmo w ciągu 
niecałych 2 dni od zamówienia. 

Zakupy w familo to prawdziwa przyjemność. 
Naprawdę polecam.
Dorota T."

Jeżeli chcesz zapisać się do struktury Doroty i z nią współpracować KLIKNIJ

"Sklep internetowy Familo, cały czas 
poszerza swój asortyment, bez problemu 
mogę zrobić tu większość 
spożywczych i chemicznych zakupów. 
Wydać w nim 150 zł, aby mieć darmową 
przesyłkę kurierską, to żaden problem. 
Czas realizacji zamówienia szybki, 
wszystko się zgadza, produkty 
starannie poukładane, 
zabezpieczone i dostarczone do domu. 

Dla mnie Familo to rewelacja!!! zwłaszcza, 
że realnie za zakupy płacę sporo mniej, 
gdyż korzystam z przyznawanych 
mi premii. I to jest naprawdę ekstra :)

Sam możesz się przekonać:

wystarczy się zarejestrować - nic to nie kosztuje, 
kupować produkty w sklepie FAMILO - i tak je gdzieś kupujesz
i zachęcić do togo swoich znajomych - i tak z nimi rozmawiasz.
Proste prawda? 
A czas zrobi swoje :)
Piotr G."

Jeżeli chcesz zapisać się do struktury Piotra i z nim współpracować KLIKNIJ




Obecnie czekam na kolejne opinie od ludzi z mojej struktury. Gdy tylko je otrzymam uaktualnię posta.

Zachęcam również do pozostawiania swoich opinie w komentarzach.



5 komentarzy: